I min blogg kommer jag att skriva om de böcker jag läst och vill läsa. Jag kommer att berätta om hur just den boken hamnade i min bokhylla samtidigt som jag hoppas kunna ge någon ett bra boktips.

fredag 21 januari 2011

I väntans tider....

Mamma var så vacker på vårt bröllop!   
Min man undrar när nästa inlägg ska komma och min blogg verkar intressera en del så här kommer det. Håller fortfarande på att läsa "Ängelns lek" och det går ganska långsamt, den är inte dålig men ibland tar en bok längre tid. Vardagsbestyr kommer i vägen. Jag brukar läsa en stund innan jag släcker, det har nästa blivit en tradition. Min pappa har så länge jag kan minnas alltid läst innan han släckt. När man var barn sken det alltid ett ljus från deras sovrum innan man somnade.
Min stiliga pappa på vårt bröllop!
Jag har ärvt mitt intresse för att läsa av min pappa och han är en av dem som uppskattar min blogg. Han gillar den så mycket att han ringde i veckan och berättade att han och mamma ville köpa en bok till mig så nu väntar jag på ett paket från Adlibris. Gillar!!! Tack!

3 kommentarer:

  1. Tack för de fina orden älskade dotter. Jo det lyser fortfarande från din faders sänglampa om kvällarna. Kram motti.

    SvaraRadera
  2. Instämmer verkligen i den förra kommentaren, tack älskade dotter för de fina orden och tack för din fina blogg som verkligen är trevlig att följa. Jag är mycket glad för att du "ärvt" mitt intresse för att läsa , jag vet ju hur mycket glädje det ger mig och vilket bra sätt det är att koppla av. Själv har jag idag varit på bibblan , hittade del 1 i Ken Folletts serie som heter Giganternas fall, den är på 885 sidor .Jag har också två böcker av Harlan Coben hemma , visst skulle det vara skönt att någongång stanna en hel dag under täcket och bara läsa

    Kram Pappa

    SvaraRadera
  3. Lät ju som om du var gravid!!!

    SvaraRadera