I min blogg kommer jag att skriva om de böcker jag läst och vill läsa. Jag kommer att berätta om hur just den boken hamnade i min bokhylla samtidigt som jag hoppas kunna ge någon ett bra boktips.

fredag 14 januari 2011

Bok jag vill köpa!

Min bröllopsbukett

Lovade att jag skulle skriva om böcker jag vill läsa. Tittar på Lets Dance och där är en av deltagarna Denise Rudberg, en författare jag inte lagt märke till tidigare. Hon har tydligen börjat skriva deckare i överklassmiljö. Jag älskar ju deckare. Var inne på Adlibris (bra sida att köpa böcker på) och hittade hennes senaste bok "Ett litet snedsprång". Den ska jag nog köpa. Är det någon som läst något av henne?

2 kommentarer:

  1. Måste bara säga att det är härligt att nu i vinteryran tänka tillbaka på ert fina bröllop och de härliga dagarna på Marstrand , det är ju också , åtminstone för mig, en lite mer intensiv lästid nu på vintern . Vad gäller Denise Rudberg så har jag ännu inte läst något av henne , som du känner till är jag mer för engelska deckare i Minotaur serien av författare som Stephen Booth , Denise Mina med flera . Du vet att det finns flera i bokhyllorna härhemma , det är bara attkomma och hämta

    Kram från din Far

    SvaraRadera